free hit counter javascript
Dopunska škola na srpskom jeziku Ivo Andrić u Briselu: Prostorije za skolu

23. 6. 2007.

Prostorije za skolu

Povodom predloga da se skola premesti u prostorije crkve:

Predlog je dosao kasno, obzirom da se iznajmljivanje ucionice za sledecu skolsku godinu u skoli gde smo sada mora regulisati do kraja juna, tako da ako se ne dogovorimo na vreme oko prelaska u prostorije crkve, bojim se da cemo izgubiti ovaj prostor, a da drugi necemo naci.

Ako reagujemo brzo mozemo doneti odluku do kraja juna.

Ko treba da donese odluku? Postoji li Skolski odbor ili svi treba da se izjasnimo?

Ovim se vidi neophodnost postojanja Skolskog odbora (ako ne postoji, bar ja ne znam za njega) i Statuta. Nikad se nece svima udovoljiti. Skolski odbor treba da donosi odluke ovog tipa, ovako je neefikasno. Pri upisivanju dece treba se sloziti sa Statutom. Skolski odbor treba da se bira, na Statutom utvrdjen period.

Povodom prelaska u crkvene prostorije, neko bi trebao vec sutra da ode u crkvu i razgovara sa protom. Ja ne mogu nikako zbog obaveza. Razgovarala sam danas sa Miskom Milicevicem iz Mechelena koji je u Crkvenom odboru i obavestila sam ga o predlogu da se skola premesti u prostorije crkve.

Bila sam danas na godisnjoj skolskoj proslavi u skoli moje dece i saznala sam da imaju klupe i stolice koje mogu besplatno da nam ustupe pre pocetka sledece skolske godine, kada dobijaju nove. Iz Mechelena mozemo takodje besplatno da ih prevezemo do crkve. Misko mi je rekao da misli da crkva ima skolske table.

Toliko o opremanju prostora.

Ljiljana, mozes li reci malo vise objasniti zasto mislis da je lose da se predje u crkvene prostorije. Ja stvarno ne znam kako je bilo pre 3 godine i koji su problemi tada bili.

Ne radi se o 70 € koje treba platiti. Hajde da iznesemo razloge za i protiv jednog i drugog predloga.

Povodom ocenjivanja nastave, ostro javno kritikovanje donosi samo zategnutu situaciju, a smatram da je subjektivno. Ja licno sam zadovoljna nastavom i nastavnikom.

Predlazem da svi popune evaluacioni formular po detetu, kao sto se radi na fakultetima (i srednjim skolama ?) i neka ga bez potpisivanja posalju Marini ili meni ili nekom drugom ko se javi.

Ocene treba obraditi statisticki i objaviti. Komentare ne objavljivati, ali oni mogu biti veoma korisni u cilju korigovanja nacina izvodjenja nastave.

Predlog evaluacionog formulara se nalazi ovde
Skolski odbor treba da napravi listu pitanja za evaluaciju.

Na formularu se pored nastavnika, ocenjuje i nastava i prostor u kome se nastava odrzava.

Нема коментара: