free hit counter javascript
Dopunska škola na srpskom jeziku Ivo Andrić u Briselu: Junior Eurosong

15. 12. 2007.

Junior Eurosong

Evo ako je neko propustio...
Pozdravimo veliki uspeh nase Nevene na osvojenom trecem mestu.



Maло је море,
још мање даљина
од мене до звезда
јер чувам те ја

Ма шта је то море
и звезде даљина
кад срце сам
дала на дар

Пиши ми
једну поруку дневно
да знам како си
Пиши ми
по небу бојама златним
да бар знам

Срећа на пут се спрема
од тебе поруке нема
љубав лепша од дуге
биће колевка туге
ако одеш ми ти
ја тихо плакаћу
љубави...


Malo je more,
još manje daljina
od mene do zvezda
jer čuvam te ja

Ma šta je to more
i zvezde daljina
kad srce sam
dala na dar

Piši mi
jednu poruku dnevno
da znam kako si
Piši mi
po nebu bojama zlatnim
da bar znam

Sreća na put se sprema
od tebe poruke nema
ljubav lepša od duge
biće kolevka tuge
ako odeš mi ti
ja tiho plakaću
ljubavi...

Нема коментара: